Wednesday, December 14, 2011

Nenek 69 Tahun turut jalani pembedahan payudara

jom kita share satu cerita 
nenek umur 69 tahun pun sanggup lakukan pembedahan semata-mata nak payudaranya kelihatan cantik
kita yang muda-muda n cantik bergaya tak nak jaga ke sebelum terlambat...lakukan perubahan 
jaga diri anda kerana anda begitu berharga bagi famly anda 
'
'
'
'
'





Di usianya yang sudah senja, seorang wanita yang merupakan bekas bintang televisyen berusia 69 tahun melakukan pembedahan kosmetik payudaranya. Meskipun hampir menginjak usia 70 tahun, nenek ‘genit’ ini ternyata tak mahu ketinggalan untuk mendapatkan payudara menawan.
Kim Woodburn, bekas bintang reality show ‘ï’m A Celebrity star’ terkenal dengan dadanya yang cukup besar dan mempunyai kemampuan ‘memegang’ sebuah kemoceng. Namun akibah bertambahan usia, dada Woodburn yang besar nampak semakin melorot.
Semasa menonton kembali penampilannya di reality show ‘ï’m A Celebrity … Get Me Out Of Here! ‘, telah membuatkannya perlu tampil di menawan pada 2009, Woodburn telah melihat payudaranya yang besar kelihatan sangat kendur.
Beliau kemudiannya memutuskan untuk melakukan pembedahan untuk memejalkan (menaikkan ke posisi semula) dan mengurangkan saiz payudara.
Woodburn mengatakan dia telah menggunakan perkhidmatan pakar bedah Laurence Kirwan untuk mengurangkan saiz dadanya yang besar iaitu 38FF. Kini dia boleh tersenyum dengan dada ‘bercahaya’ ketika dia berbaring di tempat tidur.
“Tidak ada yang memperhatikan, jadi itu adalah pertama kali saya tampil di televisyen lagi. Tetapi ketika saya pertama kali pergi ke hutan, saya melihat ada sesuatu yang besar tergantung di bawah. Saya tidak pernah sakit bahu, saya selalu memakai bra yang bagus, tapi saya tidak pernah membinanya,” jelas Kim Woodburn, seperti dipetik dalam Dailymail.
Semasa penampilannya dalam program reality show tersebut, payudara Woodburn telah membuatnya menjadi simbol seks, setelah dia merakamkan gambar mandi dalam kolam renang dengan dadanya terapung di depannya.
Dia juga telah menurunkan berat badan hampir 10 kg dari berat badan 94 kg menjadi 84 senasa membintangi program reality show tersebut, tetai dia masih mempertahankan payudara besarnya itu.
Wanita berambut perang ini mengatakan sangat mudah terpengaruh dengan kritikan mengenai bentuk tubuhnya. Kina dia masih lagi menjadi bintang dalam program “ï’m A Celebrity …!’. Ini juga yang membuatnya memutuskan untuk melakukan pembedahan payudara semasa usia tuanya.

Sumbe







feel free contact me
013-2721912

No comments:

Post a Comment