Thursday, April 14, 2011

Betul Ke keputihan punca Mandul???

Keputihan Punca Mandul

" Keputihan merupakan lelehan daripada vagina yang keluar daripada kuantiti biasa(banyak).
Berdasarkan beberapa kes, kita dapati masalah ini bukan sahaja dialami oleh wanita yang sudah berkahwin bahkan gadis remaja turut mengalaminya" - DR Suhaimi Isa (Pakar Runding Perbidanan dan Sakit Puan, Hospital Pantai, Ampang)

kesan keputihan:

1)Gangguan hubungan intim
 

2) Susah nak pregnant
 

3) Berpotensi untuk pregnant luar rahim

4) Boleh menyebabkan tiub fallopian dan peranakan
wanita musnah-Boleh mengakibatkan kemandulan




5) Kerap mengalami demam, sakit perut beserta keputihan yang busuk,
berubah warna dan gatal- jika keputihan telah
merebak ke bahagian reproduktif wanita


PREMIUM BEAUTIFUL have solution for you!
Just wear PREMIUM BEAUTIFUL!!!

My customer testimonial...

Saya berusia 26 tahun. Masalah yang saya hadapi sebelum ini adalah keputihan yang berlebihan sehingga saya tidak mampu menahan bau keputihan tersebut. masalah makin teruk bila keputihan jadi berketul warna kehijauan...ini amat merisaukan saya .... Tetapi selepas diperkenalkan dengan PREMIUM BEAUTIFUL, pada awal pemakaian PB keputihan keluar dengan banyaknya berlendir-lendir hinggakan ambil masa yang sama setiap kali buang air kecil......namum dengan pemakaian yang konsisten masalah keputihan semakin berkurangan dari hari ke hari dan saya rasa cukup gembira kerana saya tidak perlukan pantieliner lagi...dah boleh save budget.....
Nurul, Bentong Pahang.
So wait no more!!

Jangan sampai cik abang "bersuara" baru cik adik nak menggelabah...specially yang anak dara, sebelum berumahtangga tak salah bersiap sedia...Untuk cik abang2 kat luar sana, kalau sayang cik adik...beli lah satu untuk mereka! Badan sihat..confirm keluarga bahagia...:)

019-3751912 (ANIZ)
KL, LEMBAH KLANG, 
UTARA, SELATAN

013-2721912 (NURUL)
PANTAI TIMUR

Walau di mana anda berada, jangan risau kerana kami akan buat penghantar terus ke depan pintu rumah anda...

4 comments:

  1. salam..kak.premium beautiful apa sebenarnya?

    ReplyDelete
  2. salam seha...sory lmbt reply comments..Premium Beautiful nie korset..seha boleh tgk link nie..
    http://wwwaisyabalqis.blogspot.com/2010/11/premium-beautiful.html
    http://wwwaisyabalqis.blogspot.com/2011/02/kembali-kan-malam-pertama-anda-semalam.html
    http://wwwaisyabalqis.blogspot.com/2011/02/kenapa-wanita-kerap-kencing.html

    ReplyDelete
  3. "...Untuk cik abang2 kat luar sana, kalau sayang cik adik...beli lah satu untuk mereka! Badan sihat..confirm keluarga bahagia..."

    betul ke ni?...baik

    bagi tau macam mana saya nak belikan untuk mem tercinta saya, sebagai hadiah kejutan...camane saiz yang sesuai untuk dia...cer cite dari A to Z...yang mudah, tepat dan cepat...

    ...tak bahagia jugak tak tau la...

    ReplyDelete
  4. Bobbyzack..boleh jer nak cite...sms saya name n no fon...jumpa dan sy akan cite lebih detail..

    ReplyDelete